Če imate tesnobo pod nadzorom, vam lahko pomaga pri bivšem

Kateri Film Si Ogledati?
 
Predvajanje epizode podcasta Igranje

Danes bomo s trenerko Anno sedeli in v bistvu obdelovali to epizodo podcastov, končni vodnik za reševanje tesnobe po razhodu.



  • Govorili bomo o tem, kako svojo tesnobo pod nadzorom.
  • Zakaj je tako pomembno, da ga dobimo pod nadzorom
  • Kako

Skočimo naravnost.

Kako se soočiti s tesnobo po razpadu







Anna:
Da. Ja, mislim, da je res super. Velja za v bistvu vse v naši Facebook skupini.

Chris:
Ja. Tam se dogaja veliko tesnobe. Opazili smo, da je veliko strank, s katerimi bomo imeli opravka. Anna je kot vedno prišla pripravljena. Poskušal sem biti pripravljen, toda ona je bila, ja, no-

Anna:
Tudi vi ste prišli pripravljeni.

Chris:
Imel sem eno stvar.





Anna:
Vaša stvar pa je bila zlata.

Chris:
Bilo je precej zanimivo. Ampak potem ...

Anna:
Moral bi govoriti o tem.

Chris:
O tem bomo govorili v znanstvenem delu. Ko smo že pri znanstvenem delu, bomo to epizodo razdelili na tri dele. Prav?

Anna:
Ja, ja.

Chris:
Znanost in nato še bolj

Anna:
Občutki in potem kaj storiti.

Chris:
Občutki in potem kaj storiti.

Anna:
Ja.

Chris:
To je odličen način. Tako sem vesela, da sem tukaj za partnerja. Ker sem dobesedno slepil, sem bil, v redu, po znanosti, kaj sledi za znanostjo? Sem že pozabil. Torej, dobro, da ste tukaj, da me rešite.

Anna:
No, delamo odlično ekipo, zato sem navdušen.

Chris:
Mi se. Mi se. V redu, torej znanost.

Anna:
Znanost.

Chris:
Tesnobe.

Kakšne možnosti imate za vrnitev bivšega fanta?

Anna:
O moj bog.

Chris:
Pojdimo.

Anna:
No, v redu, še preden smo začeli, ste mi govorili o tem dramskem trikotniku. Želim slišati vse o tem. Povej mi več.

Chris:
Ja. Torej, moja žena je bila v resnici ... Poslala mi ga je in rekla: Hej, morda boš to lahko uporabil. Ali seveda, rekel sem, no, kaj je to? Rekla je, ne vem, samo sliši se kul. Preden smo delali to epizodo, sem rekel: Oh, bom izvedel za to. Tako sem 30 minut gledal videoposnetke v YouTubu in bral o tem. Imenuje se Karpmanov dramski trikotnik.

Anna:
Kot Cartman iz South Parka?

Chris:
Ne, Karp, kot Karp.

Anna:
Hecam se.

Chris:
Ja, ja. No, obožujem South Park.

Anna:
Jaz vem.

Chris:
Še posebej obrtna epizoda svetovne vojne.

Anna:
Da. O moj bog.

Chris:
To je bila marmelada v tistih dneh. Zdaj je že več let nisem gledal. V redu, gremo s teme.

Anna:
Vedno pa se odmaknemo od teme.

Chris:
V redu. Torej je Karpmanov dramski trikotnik ali kot so ga ljubkovalno imenovali Trikotnik groze v bistvu ta trikotnik vlog, v katerega se lahko znajdete ujeti in iz katerega ne morete izstopiti. Pogosto so to lahko določene vloge, ki jih prevzamete v partnerskem odnosu. Obstajajo tri vrste vlog. Tam je žrtev, to je tip človeka, ki bo rekel: Oh, ves čas se mi dogaja vse slabo. Pogosto igrajo žrtev. Tam je reševalec, to je tip osebe, ki bo prišel do žrtve in rekel: Oh, odpravil bom vaše težave. Potem je tu še preganjalec, ki bo nekdo, ki bo za vse njihove težave krivil druge, namesto da bi karkoli sam obtoževal.

Chris:
Ugotovili so, da imajo ljudje, ki so zelo zaskrbljeni ali celo včasih zelo depresivni, te vloge v tem trikotniku in jim ne morejo ubežati. Na primer, reševalec je res pogosta stvar, za katero mislim, da jo lahko sočustvujejo številni ljudje v naši Facebook skupini. Pogosto razmišljajo ali hodijo s fantom in sedijo tam in razmišljajo: No, jaz sem lahko tista, ki reši njihove težave. To lahko popravim. Mislim, da imam nekaj tega, in to je verjetno ... Tega zagotovo imate, ker si oglejte naša delovna mesta. Trudimo se popraviti pretrgane odnose. Mi smo reševalci. Toda kaj se na koncu zgodi, če ste preveč reševalec, nikoli ne želite nekako odpraviti težav druge osebe. Vedno iščete več težav za rešitev. In res, vaša naloga bi morala biti opolnomočenje drugih ljudi, ki bi jim pomagali, da se naučijo reševati lastne težave.

Chris:
Kar se na koncu zgodi, se včasih zdi, da sem gledal videoposnetek tega tipa, ki je to razlagal. In rekel je, da ima naročnika in ga je nekega dne poklical in rekel: Ne vem, ali se imamo o čem pogovarjati. Tako sem šel ven in si ustvaril težavo, da bi se imeli o čem pogovoriti. Kar nekako čudno je. Toda v njenih mislih je bilo dobro, nočem zapravljati denarja za nič, zato sem ustvaril to težavo. Bila je žrtev in našla je način, da se spet postavi v vlogo žrtve. Tako se lahko nenehno ujamete v pas in to deluje pri vseh treh vlogah. Ne vem, kako to velja za tesnobo, zdelo se mi je fascinantno.

Anna:
No, mislim, da to vpliva na to idejo lovca in tekača. Če tiste dele trikotnika postavimo v ... Skrbni slog navezanosti je lovci. In potem je tekač slog navezanosti, ki se mu je treba izogniti, obstajata dva, prestrašena in zanemarljiva. Odpuščanje je veliko bolj redko, strah pred nami je veliko bolj pogosto. Jaz sem nekdanji-

Chris:
Ja, vemo vse o strahu.

Anna:
Ja. Sem nekdanji. To je nekako zabavno.

Chris:
Zakaj nekako ne utrdimo razlike med strašljivimi stili pritrjevanja izogibanja in zanemarljivimi stili pritrjevanja izogibanja.

Anna:
V redu. Za namene ERP, ker se nomenklatura razlikuje od naše skupine in med različnimi strokovnjaki. V redu? Toda za potrebe ERP se strah samo izogiba vašemu vrtu. Ljudje, ki se precej enostavno umaknejo, imajo predanost, imajo tudi zaskrbljujoče težnje. V redu? Toda zanemarljivi izogibajoči se ... No, prestrašeni hrepenijo tudi po čustveni intimnosti, vendar se bojijo, s tem tudi prestrašeni, da bi se na nekoga navezali romantično. V redu? Pogosto imajo to osnovno prepričanje, da bom sčasoma vse zamočil, zato bi to osebo verjetno moral odriniti stran. To je na kratko strah pred izogibanjem.

Anna:
Odporen je oseba, ki se aktivno izogiba čustveni intimnosti. Zgodilo se bo, da bodo na zunaj videti zelo povezani in odlični poslušalci, a ko gre za lastne potrebe ali tesno čustveno navezanost, se jim bodo aktivno izognili. Kot nekdanji zanemarljivi izogibalec bi se kaj res zgodilo, da bi se ljudem zares približal, nato pa jih na neki točki samo odrinil in popolnoma zaprl. In bilo bi takoj in nenadoma in trajalo za vedno. Trajalo bi res dolgo. Ne bi hotel poskusiti priti do mene. Bilo bi samo kot zaprta knjiga. Imam pa na tone prijateljev. To sta dve razliki.

Kakšne možnosti imate za vrnitev bivšega fanta?

Chris:
V redu. To so najverjetneje kaj? Glede tesnobe.

Anna:
[neslišno 00:06:52]. Ja. No, tesnoba je preganjalec. To so ljudje, ki potrebujejo skoraj stalno potrjevanje. Njihovi ljubezenski jeziki so ponavadi trditve ali fizični dotik. Karkoli ... ali darila. Vse, kar jim potrjuje ali potrjuje, da so ljubljeni in so sprejeti. In to nenehno potrebujejo. Prav tako ponavadi preveč razmišljajo. Ko govorimo o dramskem ciklu, tista ženska, ki ste jo omenili, ki je ustvarila dramo.

Chris:
Žrtev, kajne.

Anna:
Žrtev. Mislim, da bo veliko zaskrbljenih ljudi igralo žrtev. Vprašali bodo: Zakaj jaz? Zakaj se to dogaja? Danes sem imel naročnika, ki je bil očitno zaskrbljen. Nisem terapevt, kajne? Nisem strokovnjak za duševno zdravje, sem le trener. Jasno pa je bilo, da je zaskrbljena, ker je dobesedno rekla: Preveč mislim. In pri tem pretiranem razmišljanju se zgodi, da si je popolnoma napačno razlagala vse, kar je počel njen bivši, in rekla, da me ne mara. Sploh ni prepoznala njegovega vedenja, ker je bila situacija, v kateri so se znašli, zelo nerodna. Ni ga primerno predstavila drugim ljudem. Torej, bil je nekako sam. Torej, umaknil se bo in samo molčal. In mislila je, da se je samo izogiba in ji sploh ni všeč. In to zgodbo je ustvarila v svoji glavi.

Chris:
Ja.

Anna:
Ja.

Chris:
No, zdi se, da je to nekako pogosta tema, ki jo opazite med nekakšnimi zaskrbljenimi ljudmi, ali imajo te zgodbe, ki si jih ustvarijo v glavi. Skoraj kot njihova mala resničnost. Ko je resničnost sama nekoliko drugačna. To sem veliko opazil v pogovorih z ljudmi v svojem osebnem življenju, pa tudi pri poučevanju ljudi ali gledanju ljudi v Facebook skupini. Velikokrat imajo takšno miselnost žrtve, vendar nisem prepričan, ali to pomaga pri znanstvenih stvareh, v katere so prišle vse raziskave, ki ste jih opravili.

Anna:
No, mislim, mislim, da je bila ena izmed študij, ki sem jo prebrala, nekaj študij, ki jih bom predstavil tukaj. Eden je pogledal možganske preglede ljudi, ki so pred kratkim ostali brez odnosov. Pokazalo je, da socialna bolečina, z drugimi besedami čustvena bolečina zaradi nekega razpada ali zavrnitve, in fizična bolečina deli popolnoma iste živčne poti. V eni študiji so videli, da je ljudem, ki so pred kratkim preživeli prekinitev, ne glede na to, ali so želeli razpad, skenirali možgane, medtem ko so si ogledovali slike svojih bivših in razmišljali o samem razhodu. Ko so strmeli v fotografije, uganite, kaj se je zgodilo? Prižgal se je del možganov, povezan s fizično bolečino. To je povzročilo občutke družbene zavrnitve. To so aktivirajoči predeli možganov, ki so vpleteni v dobesedno fizično bolečino, ki se redko aktivira med drugimi študijami nevroloških slik čustev. Torej, to je res zanimivo, kajne?

Chris:
To je res zanimivo.

Anna:
Predstavljajte si, kako gledate ... Očitno gledamo slike stvari, ki jih osrečujejo -

Chris:
Socialni mediji, kajne.

Anna:
Ja seveda? Toda povzroča ostro bolečino, zato lahko vidimo, zakaj to ustvarja tovrstno tesnobo. Navaja, da socialna izguba dobesedno predstavlja izrazito čustveno izkušnjo, ki je edinstveno povezana z bolečino. Možgani, kot vemo, hrepenijo po ljubezni. Zaljubljenost odstrani pokrov različnih srečnih hormonov, kot sta dopamin in oksitocin, in ustvarja super srečna čustva. Ko nas nekdanji zapusti, se zaloga teh hormonov počuti dobro in možgani sprostijo stresne hormone, kot so

Chris:
Kortizol, kajne.

Anna:
In epinefrin.

Chris:
Ja.

Anna:
Pri teh hormonih je super to, da nam v stresnih časih omogočajo hiter in učinkovit odziv na grožnje. Toda v smislu dolgotrajne stiske, kot je srčna bolečina, se ti stresni hormoni dobesedno kopičijo in povzročajo težave. Torej, kaj se zgodi v možganih? Upam, da vas ne moti, da sem še malo pohajkoval.

Chris:
Ne, geek ven.

Anna:
V redu.

Chris:
Te stvari se nama zdijo fascinantne, toda vsi ostali želijo slišati stvari o občutkih. Ampak pojdiva.

Anna:
Oni so, Anna, utihni.

Chris:
Spustimo se po zajčji luknji.

Kakšne možnosti imate za vrnitev bivšega fanta?

Anna:
V redu. Gremo po zajčji luknji, prav? Tu so dobesedno fizični simptomi razpada in kako se to zgodi. V redu? Preveč kortizola v možganih, zato se v dolgotrajni stiski kopiči kortizol. Preveč kortizola v možganih, kaj počne? Pošilja kri glavnim mišičnim skupinam. Kaj se potem zgodi? Naše mišice se napnejo in pripravljeni smo se odzvati na grožnjo, kot je boj ali beg. Vendar pa brez resnične potrebe po fizičnem odzivu predvidevam, da se dobesedno ne borite s svojim bivšim, kot bi ga udarili v obraz.

Chris:
Prav, upajmo. Večje težave imamo s cvrtjem.

Anna:
Iskreno mislim, če poslušate to, ste pravkar šli skozi razpad in želite to storiti, ne delajte tega. Ker vas bo to zaprlo v zapor. In to bivšega ne dobi nazaj. Kakorkoli že, mišice nimajo možnosti, da bi porabile svojo energijo. Kaj se potem zgodi? Mišice nabreknejo in povzročijo glavobole, otrdelost vratu in strašen občutek stiskanja prsnega koša. Prepričan sem, da se, če se lahko spomnite katerega koli pretrganega srca, zdi, da se vam prsni koš dobesedno zareže nase.

Chris:
Da.

Anna:
Da.

Chris:
Ja.

Anna:
Zato, ker-

Chris:
18 let, prvi zlom srca, to je bilo najslabše, kar sem jih kdaj občutil. Povem vam, moj oče je bil všeč, hej, greva nekam jesti. Ker rad grem jesti. In sem bil kot, F ne. Niti lačen nisem.

Anna:
Si kot, ne.

Chris:
Tukaj čutim.

Anna:
V redu, kaj je reklo ... To je super, ker ... No, ne super. Toda to vodi k naslednji stvari. Vaše mišice ne morejo imeti zadostne oskrbe s krvjo, zahvaljujoč ponovnemu kopičenju kortizola preusmeri kri iz prebavnega sistema, kar na koncu povzroči izgubo apetita, drisko, žal mi je, da govorim o driski.

Chris:
To je noro. To je vredu.

Anna:
Ali krči.

Chris:
Zato imam kot otrok toliko težav z drisko.

Anna:
Oh, res?

Chris:
Preveč srčnega utripa.

Anna:
O moj bog.

Chris:
Samo hecam se. Tudi vi ste ga kupili, to je največji del.

Anna:
Jaz sem. Sem, to sem popolnoma kupil. Bil sem kot, Oh ne, ubogi Chris. Kdo ti je tolikokrat zlomil srce? Potem se zgodi, da stresni hormoni divjajo po vsem telesu, vaš imunski sistem se dobesedno začne boriti, zato poveča vašo ranljivost, vas izpostavi in ​​postane bolj ranljiv za bolezni.

Chris:
COVID.

Anna:
In napake.

Chris:
Dobite COVID.

Anna:
Ja, COVID. Zato bo marsikdo po razhodu doživel prehlad ali gripo.

Chris:
Ja.

Anna:
Prav?

Chris:
Ja.

Anna:
Spet obstaja to stalno sproščanje kortizola, ki bo povzročilo, uganite kaj? Težave s spanjem. In posega v vašo sposobnost dobrega presojanja. Spomnim se, da po razpadih nekaj časa nisem mogel zaspati. Spala sem samo dve, tri, štiri ure na noč.

ocene za skrivno življenje hišnih ljubljenčkov

Chris:
Ja.

Anna:
Prekinitve aktivirajo področje možganov, ki obdeluje hrepenenje in zasvojenost. Mislim, da če ste član naše Facebook skupine, bi morali, ali če ste trenirali z mano, ste verjetno že prebrali prispevek o enem od naših moderatorjev, ki je dobesedno raziskovalec. Delala je na cepivu COVID za eno največjih biotehnoloških podjetij na svetu. Napisala je članek o celotni znanosti, za katero ni nobenega stika, in v resnici govori o tej hrepenenju in zasvojenosti, ki nastane kot posledica tesnobe, ki je posledica presežka kortizola in epinefrina v telesu. To je znanost. Juhu.

Chris:
Ja, no, saj veste, smešno je, prav pred kratkim sem na spletnem mestu napisal velikanski brezplačni vodnik o tem, kako na splošno dobiti nazaj bivšo. Noter sem postavil nekakšno naravoslovno stvar. Eden od člankov, ki smo ga napisali o [neslišnem 00:15:06] okrevanju, se imenuje Anatomija razpada. Imamo veliko grafike, skoraj kot zvočni sistem, saj veste, kako imajo zvočni sistemi vse tiste gumbe, ki jih lahko postavite gor in dol? No, nekako ponazorimo, kako so videti vse nore kemikalije. In to je tako zanimiva stvar, ker lahko vidite razcvet, edini gumb gor je kortizol. To mi je bilo zares sveže, ko ste začeli govoriti. Res sem se norčeval, ko si šel tam skozi znanost.

Chris:
Ena stvar, ki ... dejansko nisem slišala študije možganov, o kateri ste govorili, kjer so jih prisilili, da so si ogledali slike in začutili fizično bolečino. Slišal sem skoraj enako študijo, kjer so preučevali vidik hrepenenja in zasvojenosti, in počeli so isto. Ljudje so se lotili razpadov, gledali so si slike svojih bivših in pogledali, kateri del možganov je zasvetil. In tudi isti del možganov, ki zasveti, je odtegnitveni simptom odvisnika od kokaina.

Anna:
Da. Mislim, dobesedno vaše telo gre skozi odvzem drog.

Chris:
Prav. In tudi zato toliko ljudi ... vedno sem našel-

Anna:
Tukaj bi rad prekinil za trenutek. O tem so bile dejansko tri študije. Ne samo, da se isto področje možganov zasveti zaradi zasvojenosti z drogami, tudi isto področje možganov se osvetli zaradi obsedenosti.

Chris:
Ja. Ja. No, to je smiselno. Veste, tudi odvisnik od kokaina bi bil tako obsesiven glede tega.

Anna:
Torej, vse je enako. Ja.

Chris:
Toda nekako se natančno ujema s tem, kar sem hotel povedati. Vedno se mi zdijo iskalne navade naših strank fascinantne. Ker vedno iščejo samo na resnično dveh mestih. Iščejo v Googlu, ki je najpogostejše iskanje. In to je smiselno, ker želijo obdržati ... Zelo so obsedeni, ko dobijo odgovor na vprašanje, kako ustaviti to bolečino, ki jo čutim? Toda nočem, da bi kdo vedel, da preživljam bolečino. In obiskali bodo tudi YouTube. Iskali bodo v YouTubu. Torej, obstaja tudi nekaj tega elementa, ki ga je malo gnusiti, kar zadeva zadrego zaradi želje, da bi se vrnili nekdanji. Kakorkoli že, to se mi je zdelo zanimivo.

Anna:
No, to se res lepo poda v del tesnobe z občutki. Za ljudi v zgodnjih dvajsetih letih, ker imamo pomemben del ljudi, mislim, da tako v coachingu kot v skupini Facebook, ki so v zgodnjih in poznih dvajsetih letih. Pogosto so takšni razpadi lahko konec prve pomembne, smiselne zveze za odrasle. In tudi po prekinitvi, kakršna je bila prva ljubezen, se lahko še vedno počutite, kot da zataknete to zanko iskanja pravega partnerja. Mislim, v bistvu ne glede na to, kakšne prekinitve so zanič, kajne? Toda razpadi se dotaknejo številnih vprašanj hkrati, ki imajo korenine v znanosti o tej tesnobi. Žalost, negotovost, samopodoba, identiteta vloge, celo spolnost. Žalost in tesnoba sta lahko enaka občutkom panike, obsedenosti in depresije.

Anna:
Tako bi lahko oseba z obsesivnimi ali obsesivno-kompulzivnimi težnjami nenadoma začutila potrebo po nenehnem preverjanju družbenih medijev svojega bivšega. In bolj depresivna oseba bi lahko na koncu samo prežvekovala ali samo veliko razmišljala in se samo valjala v jami obupa in dvoma o sebi. Ampak-

Chris:
Kateri-

Anna:
Kar daj.

Chris:
Kar mislim, da gre za tisti del žrtve, ki je del trikotnika.

Anna:
Ja, to žrtev. Nazaj na svoj dramski trikotnik.

Chris:
Ja seveda. No pa gremo. Iskanje povezav.

Anna:
Tukaj si. Tesnoba je veliko več kot le skrb. Raziskave kažejo, da se tesnoba pojavlja kot del stiske in travme. Kaj še lahko vključuje tesnoba, kot ste govorili v dramskem trikotniku? Spet niso samo skrbi, vsiljive misli, težave s spanjem, težave s koncentracijo, občutki panike ali pesimizma prihodnosti, dobesedno nemir, dirkalne misli ali obsedenost, lahko je fiksacija. Slabost, ponavljajoče se vedenje, preverjanje družbenih omrežij, pregledovanje vseh besedil, ki ste si jih kdaj poslali, ali poslušanje vseh glasovnih sporočil ali branje vseh e-poštnih sporočil. Vse te stvari sem že počel v razpadih.

Chris:
Ja. Spominjam se besedil, spominjam se tega. Vsa besedila pogledate in katalogizirate. Takrat veš, da ...

Anna:
Takrat veste, da vam je slabo. In o tem se pogovarjate s prijatelji in družino, tudi neznanci. Spomnim se, da sem nekoč govoril o mojem razhodu z neznancem, nekim naključnim tipom. In bil je prav, v redu, ali lahko dobim tvojo številko?

Chris:
Bil je zelo ... Zavzel se je za eno stvar, ki pa ti ni bila v pomoč.

Anna:
Ja. Pomagati je moral sebi, meni. In odgovor na to je bil: Ne, ne morete dobiti moje številke.

Chris:
To ste rekli tako popolno, kot strip ... Tako popolno ste rekli.

Anna:
O, hvala.

Chris:
Oprosti.

Anna:
Moje življenje je smešno.

Chris:
Mislim, da je super. Mislim, da je vaše življenje super.

Anna:
Imam veliko smešnih zgodb. Toda na splošno se počutimo popolnoma izčrpani, kaj se dogaja ali ne. Stvar je v tem, da mislim, da mora vsak, ki to gleda, razumeti, da je 100% naravno, da se počutite tesnobno in občutite to stopnjo tesnobe, ki jo imate zaradi celotnega procesa razpada, poskušate si opomoči od razpada in celo razmišljati o tem, da bi nekdo dobil nazaj. In prav je, če si želite bivšega nazaj. Prav tako je normalno, da mislim, da se nemudoma rešim stiskajočih misli in občutkov, zato imamo družino in prijatelje, ki rečejo: Oh, takoj pojdi na zmenek. Ali pa nehajte razmišljati o svojem bivšem. Ali pa samo pojdi naprej. Želim, da razumete, da je ta tesnoba, ki jo čutite, pravzaprav pravi čas za samoodsev in resnično dobro skrb za svoje duševno zdravje. Na žalost bodo vsi verjetno preživeli vsaj en ali dva razpada. Želite biti bolje pripravljeni na naslednjič, ko se to zgodi. Torej, vseeno.

Chris:
No, vidik tesnobe in občutkov, ena stvar, ki bi jo zagotovo rekel, da v skupini Facebook opažamo veliko, so ljudje, ki ne ... Nekako dovolijo, da ta vrsta tesnobe nadzoruje svoja dejanja. Zato bomo velikokrat ljudem rekli, naj preberejo Umirjanje čustvene nevihte ali Pridobitev čustvenega nadzora. Ker opažamo, da ima to velik vpliv na izboljšanje pogovorov z bivšimi, a tudi samo na izboljšanje vaše kakovosti življenja. Ker je precej bedno, ko si ves čas zaskrbljen ali ves čas depresiven ali obsesiven in preverjaš telefon, ali je kaj objavil ali je ona kaj objavila. In moj bog, kaj če bi bil kdo nov? In potem to pesti vaše ...

Anna:
Tvoj dan, tvoja noč. Mislim, samo razmišljate, oh ... To je, mislim, da je zanimivo, govoriti moramo tudi o ljudeh, ki imajo tesnobo, še preden se zgodi razhod ali ki imajo anksiozno motnjo. Nekaj ​​sem brala o tem. Ljudje z anksioznostjo ali obstoječo anksiozno motnjo se lahko počutijo zastrašujoče. Da bi prišli v zvezo, si pogosto lahko omislijo toliko razlogov, zakaj zveza ne bo delovala, zakaj ne bi smeli biti v zvezi, zakaj je osamljenost boljša. Vse pretehtajo in se morajo res potruditi, da se zaščitijo pred to pripovedjo o tej zvezi, ne bo delovalo.

Anna:
Zanje je za ljudi, ki so po naravi zaskrbljeni, velik preskok, če so v zvezi. Pogosto bodo navedli težave z zaupanjem ali slabe izkušnje. Torej, ko človek s slabo tesnobo končno stori, na podlagi mojih trenerskih izkušenj ugotovim, da je že toliko čustveno in duševno vložil v svojega bivšega in v prihodnost, da ko ta propade, ne vem kaj naj storim. Samo razumejte, da če se z nekom prekinete ali če pride do motnje, ne gre samo za razhod. Ali če imate ljubljeno osebo ali prijatelja, ki gre skozi razhod in ima tesnobo.

Anna:
Morate razumeti, to ni samo, citiram, nenavedeno, razpad. Ne gre samo za to, da se brez nekoga premikate skozi gibe. Obstaja dobesedno povsem ... duševna vojna, v kateri se morajo boriti samo zato, da to prebrodijo. Mislim, da je vredno omembe. Ne moremo ga samo odmakniti, saj ste preveč zaskrbljeni. Ali pa pretiravate. Ne, res morate biti pozorni. In če imate prijatelja, ki gre skozi kaj takega in je zaskrbljen, mu morate resnično podpirati postopek.

Chris:
Nekako gre v ta vidik duševnega zdravja. Duševno zdravje je nekakšen tisti slon, o katerem nihče nikoli noče govoriti. Družba ga pogosto pomete pod preprogo, v resnici nimajo dobre ali idealne poti. To je pravzaprav nekaj, kar doživljamo, ko smo v skupini Facebook na žalost prejeli poskuse samomora ali grožnje samomora. In podobni smo, v redu. Eden od ... Ne morem se spomniti, ali je bil moderator ali ne, poklicali so dejansko linijo za samomor in bilo je približno 50 minut čakanja ali kaj podobnega, kar vam kaže, kako pomanjkljivi so ti ljudje. Pokaže pa vam tudi, kako družba nima posebnih odličnih pristopov k reševanju zelo težkih situacij.

Chris:
Čeprav rečem, da nekdo, ki se ukvarja z anksioznostjo do te mere, da ta duševna vojna ni samomorilna, vsekakor tega ne navajam. Pravim, da velikokrat tisti, ki nimamo teh težav, nekoga pogledamo in se nikakor ne moremo vživeti vnj. Nimamo možnosti ... Obstaja ta velikanski odklop. In za vas je pomembno, da to spoštujete. Preprosto podkrepim tisto, kar govori Anna, spomnim se, da je bil nekoč na fakulteti, ko smo bili na ... to je bilo kot dodatna kreditna naloga, da grem v muzej in nekaj naredim. Ne morem se natančno spomniti. Toda tam je bilo dekle, na katero sem se nekako zaljubil. In spomnim se, da je imela napad panike. In bil sem, sploh ne vem, kaj naj storim. Najprej sem mislil, da se šali. Ker je bilo kot nekaj, kar bi videli v filmih. Še nikoli nisem videl, da bi kdo napadel paniko. Ko pa sem ugotovil, da je resnično, se je zdelo, kot da se spomnim, kako sem pogledoval in ljudje kar odšli. Niti poskusili ga niso priznali.

Anna:
Kaj?

Chris:
Bili so kot, nočem se tega dotakniti ali se ukvarjati s tem problemom.

Anna:
Ali jim je bil njen napad tako neprijeten?

Chris:
Jaz tako mislim.

Anna:
Njena panika?

Chris:
Bilo je v javnosti. In spomnim se, da je bila tako kot dihala in kot da vsi začnejo strmeti. Mislim, da sem si nekaj vzel iz tega, da sem pogledal te kose S-H-I-T. Nihče ni pripravljen niti pomagati. Torej, jaz sem bil pripravljen pomagati. In na koncu sem s punčko postal precej dober prijatelj. Na splošno je moja stvar, če to poslušate za prijatelja ali če imate prijatelja, ki ima napade panike ali hudo tesnobo, preden imata zvezo, moramo tej osebi dati nekoliko več koristi od dvom. In pogosto ... pravzaprav si zelo želim pridobiti vaše mnenje o tem, Anna. Velikokrat mislim, da imajo ljudje določena mnenja o stvareh, s katerimi nimajo nobenih izkušenj.

Chris:
Na primer, zmagati nekdanjega nazaj, če želite nekdanjega nazaj. Mislim, da je splošno soglasje med večino javnih ljudi: Oh, no, zakaj bi si kdaj želeli vrniti nekdanjega? Dokler ta oseba ne preide do razpada in se ne spopade s temi težavami, nato pa si zaželi nazaj svojega bivšega. In potem jim to nekako postavi v perspektivo.

Anna:
Na to imam zelo natančen pogled, ki je, iskreno, tudi jaz čutil enako. Ampak sem že dovolj prestala in tesnoba in depresija nista samo žalostna in zelo zaskrbljujoča. Je veliko globlje od tega. Ko pride do razpada, ni vseeno, ali ste bili drug drugemu fant in dekle ali če ste bili poročeni. Prekinitev je razpad in to je izguba. In nihče nima nobene pravice, da bi vam povedal, kako bi utrpeli svojo izgubo. V redu? Torej, vzamete toliko časa, kot želite. In če ljudje do vas niso potrpežljivi glede tega, morate najti čustvene vire, ki vas bodo podpirali. Na primer, ERP Facebook skupina, terapevt, celo ... najrazličnejše stvari.

Chris:
Govorili ste mi nekaj zelo fascinantnega, kar se natančno ujema s tem, o čemer tukaj govorimo. Berete knjigo z naslovom Pogum, ki je ne maram. In tam imajo ta res zanimiv koncept o eni osebi, ki te ima rada, in o ljudeh, ki te sovražijo, in nato o vseh ljudeh, ki so brezbrižni. Ampak mislim, da je tisto, kar ste vzeli, ali tisto, kar ste odnesli iz knjige, to, da se morate obkrožiti s tistimi ljudmi, ki vas bodo naravnost všeč.

Anna:
Ja, komu boš všeč. Oni so vaši ljudje. In ni vseeno, ali je to ena oseba ali 10 milijonov. Potrebuješ vsaj enega. In za vsako osebo, ki se vam zdi, da vas ne podpira, porabite manj časa za to, da vas ne podpira, in poiščite ljudi, ki vas bodo.

Chris:
Včeraj sem kupil ta tečaj za YouTube, da bi me poskušal naučiti, kako bolje razvijati YouTube kanal. Gledal sem, ta tip ima približno tri milijone naročnikov. In pripovedoval je to zgodbo o tem, kako je bil, ko je prvič začel, podoben temu pasu za zagon. Pravkar je začel in se odziva na vsak komentar, nekako me je spominjal name, ko sem začel Recovery po bivših fantih, se odzival na vse komentarje in vse. In potem je prišel ta komentar, ki ga je dobil, kot da je ta oseba pravkar rekla nekaj zelo hudobnega zanj. Rekel je, da mu je to uničilo cel dan, do te mere, da tisti dan ni mogel končati dela, razmišljal je o komentarju in se vprašal, kako naj se na to odzovem? Moram odgovoriti z nečim super duhovitim.

Chris:
Odzval se je, ni bil nesramen ali kaj takega nazaj. Potem pa se je slišal od tipa, ki je pustil hud komentar 10 ur kasneje ali kaj podobnega. In fant je rekel: Poglejte, videl sem ves uspeh, ki ste ga dosegli s svojim YouTube kanalom, res, res mi je žal, da sem rekel, kar sem rekel. Sinoči sem bil pijan, videl sem, kako uspešen si bil, hudo mi je bilo, ker nisem bil tako uspešen in sva enake starosti. Vzel sem ti ga, to ni prava stvar, moram biti boljši. Torej, velikokrat ljudje, ki vas ne marajo, gre bolj za njih kot za vas.

Anna:
Skoraj vedno gre za drugo osebo. Podobno kot pri ghostingu in goljufanju redko gre za osebo, ki je ujela ali varala ali celo za osebo, ki je prejemnica sovražnega komentarja. Ves čas dobivam veliko sovražnih komentarjev. V mojem resničnem življenju in ...

Chris:
Jaz tudi.

Anna:
Ja. In zanič je. Ali mi je všeč? Ne. Ali me zanima? Poskušam skrbeti veliko manj kot včasih.

Chris:
Nekako se vedno samo izurim, da razmišljam za vsakega sovražnika ali ljudi, ki rečejo resnično slabo, približno 15 ljudi, ki resnično uživajo ali jim je všeč, kar počnete, preprosto nič ne rečejo.

Anna:
Ja. Ja. Mislim, ljudje, ki so

Chris:
Verjetno ni res, toda to je moj top.

Anna:
Ne, če pomislimo na tisto knjigo, Pogum, ki ga ne maramo, bi se res morali poigrati z osebo, ki nas ljubi, in sedmimi ljudmi, ki so do nas nevtralni ali pozitivni. Mislim, to je osem ljudi. Koga briga mar za dva sovražnika?

Chris:
Obstaja citat, ki mi takšno pade na misel s tem pogumom, ki ga ni treba všeč, kar pomeni, da ne moreš reči ničesar vrednega, če nekoga ne užališ. Ugotovil sem, da je to nekako res. Velikokrat ljudje ne marajo ... Facebook je res ... Iz kakršnega koli razloga sem enkrat poskusil Facebook oglase in od takrat ga nisem več. Se pa spomnim komentarjev, ko oglas preprosto pošljete splošni publiki, ki ni nujno, da bi nekdanjega dobila nazaj, ampak gre skozi razpad. Njihov odgovor je takšen: Zakaj bi si kdaj želeli ta kos S-H-I-T nazaj? Govorijo vse te resnično jezne stvari. Ljudje so včasih nekako hudobni.

bivši fant se vedno vrne

Anna:
No, to je njihova izkušnja. Pomagamo ljudem, da dobijo veliko bivših nazaj. In v treniranju vem ...

Chris:
No, vem, da je Anna neverjetna v tem. Pravzaprav sem moral skozi ... Ponovno pišem, ali vaš bivši še vedno skrbi za vas? Kot, kako to ugotoviš?

Anna:
Ja, ja.

Chris:
In pregledoval sem ... Torej, pravkar sem vtipkal zgodbe o uspehu v Facebook skupino. In bilo je kot, treniram z Anno, treniram z Anno, treniram z Anno, treniram z Anno, treniram z Anno, treniram z Anno. Sem kot, kje je tista, pri kateri treniram s Chrisom ali pa mi je Chris pomagal? Ne. Treniram z Anno, trener z Anno, trener z Anno.

Anna:
Ves moj trenerski uspeh je-

Chris:
Trener z Jen.

Anna:
Ja. Toda ves moj trenerski uspeh je omogočen zaradi tebe, Chris.

Chris:
Oh, utihni.

Anna:
Iskreno.

Chris:
Tako si super.

Anna:
Res je. Res pa je, da si super.

Chris:
No, bistvo, ki ga poskušam poudariti, je pravzaprav to, da si super in da veš, o čem govoriš.

Anna:
Hvala vam. Vem, o čem govorim. Ampak iskreno, mojega bivanja kot trenerja ne bi bilo, če ne bi bilo tebe. To je resnica.

Chris:
Hvala vam. Sprejela bom kompliment in ga varovala s svojim življenjem.

Anna:
Odlični ste, neverjetni ste. Poglejte si našo družbo medsebojnega občudovanja. Ljudje bodo všeč: Zakaj to zdaj poslušam?

Chris:
Ja. Ja, tu ne gre za tesnobo, gre za zgodbe o uspehu.

Anna:
No, mislim, mislim, da pri skupini ERP Facebook ni nujno, da gre za skupino ERP Facebook. Lahko sem katera koli podporna skupina. Ni vam treba priti k našemu, čeprav je naš res super. In iskreno, ne boste našli nobene skupine tako dobre, kot je naša, samo roko na srce, ker smo ravno tako robustni.

Chris:
Vsekakor smo nepristranski ljudje. Glede tega smo zelo nepristranski.

Anna:
No, nenehno gledam različne razpadne skupine.

Chris:
Oh, nisem. Nočem. Ja, verjetno bi moral.

Anna:
Pokukam noter. Ker rad primerjam. Sem nekdanji direktor za odnose z javnostmi, zato želim vedeti. Želim vedeti, kakšna je naša konkurenčna pokrajina. In obstaja nekaj precej dobrih skupin, toda iskreno, naša je dobesedno najboljša. Karkoli se mi zdi, da nam ne gre tako dobro ... tudi, žal, moram uporabiti pravilno slovnico. Karkoli mislim, da nam ne gre tako dobro, se o tem pogovarjam z vami.

Chris:
In potem poskusimo to storiti.

Anna:
Ja, in to poskušamo narediti.

Chris:
Morali smo-

Anna:
A opazite, v zadnjem času se z vami nisem pogovarjal o izboljšanju skupine.

Chris:
No, vedno sem deloval pod miselnostjo nevednosti.

Anna:
O moj bog. Tako noro.

Chris:
Življenje zame tako deluje nekoliko bolje. Še posebej, ko gre za pogled na tekmece. Potem pa bom samo rekel: Zakaj Google ta članek uvršča nad moj članek? V mojem članku je 25.000 besed in vnesel sem veliko ... Ta ima oglase po vsem olepšanem in traja 50 sekund, da se naloži.

Anna:
Vem, da so naše trenerske storitve najboljše.

Chris:
Imamo odlične trenerske storitve. In to je tudi nepristranski vtič za vsakogar, ki posluša.

Anna:
Mislim, mislim, da naše številke govorijo same zase. Dejstvo, da so res dobri.

Chris:
Dobili smo res dobro uspešnost. Super sem ... Mislim, da je to tisto, na kar sem najbolj ponosen. Ker sem si vedno želel nekaj pokazati ljudem, kot je: Poglejte, imamo ogromno zgodb o uspehu. Delam na ustvarjanju strani za spletno stran, ki je prav ta gromozanska zbirka zgodb o uspehu, bum, bum, bum. Kljub temu še vedno delam na tem.

Anna:
Vseeno pa sem navdušen nad tem.

Chris:
Ja. Kakorkoli, s čim se ukvarjate? Nekako se ukvarjamo s tem, kaj storiti, če imate opravka z anksioznostjo, očitno pojdite v našo Facebook skupino ali pojdite v Facebook skupino ali skupino za podporo. Kaj drugega?

Anna:
Mislim, da je ena prvih stvari očitno zbrati čustvene vire okoli sebe in si resnično vzeti čas, da se najprej obnovite. Ker eno, ki očitno pomaga zmanjšati tesnobo po razhodu. Pomaga pa vam tudi, da postanete najboljši jaz. In prav to, da postanete svoj najboljši jaz, razumevanje tega, kdo ste zunaj odnosa, je pravzaprav tisto, kar pritegne nekdanje nazaj. Biti vaš najmočnejši samostojen neodvisen od tega odnosa ni privlačen samo za svojega bivšega, temveč za več ljudi. In kar boste morda ugotovili, je to, da je bil del privlačnosti v vašem razmerju pred razhodom dejstvo, da morda oba rahlo nista obstajala kot najboljši jaz. Torej, ko postanete vaš najboljši

Chris:
Vedno pristopim tako, da si v odnosu nekoliko samozadovoljen.

Anna:
Ja.

Chris:
Vsekakor pa lahko preverim, kaj govori. Ko se pogovarjam z zgodbami o uspehu, se vedno trudim, da bi bilo smiselno raziskovati in videti: Hej, si res naredil kaj posebnega? In ena stvar, ki smo jo opazili dosledno, je, da jih je veliko čustveno prišlo do točke, ko so dovolj varni, tudi če bivših ne dobijo nazaj. Torej, v proces začnejo razmišljati, bolj kot kar koli hočem nazaj svojega bivšega. Pogosto poganjajo te tesnobne težnje. In potem nekje v celotnem delu z nami nekako preidejo tja, kjer so, veš kaj? V redu je, če jih ne dobim nazaj. In ta miselnost je po mojem mnenju ključna, še preden se sploh začnete pogovarjati z njimi. To je tisto, na kar namigujete.

Anna:
Prav. Ja. Mislim, dvakrat sem šel skozi ta postopek, da sem dobil bivše.

Chris:
In sta jih oba dobila nazaj?

Anna:
Oba nazaj.

Chris:
In mislim, da imaš ...

Anna:
Jaz sem poročen.

Chris:
Ja.

Anna:
Ja.

Chris:
Tudi jaz sem. Želite tekmovati?

Anna:
Ja, tudi ti si. Poglej se. Poglej, kako smo vsi poročeni, ko smo šli skozi razpad. Stvar pa je v tem, da mislim, da se v razhodu kaj naučiš o sebi. Najdete načine, kako znižati raven stresa, gojite hobije, gojite prijateljstva. To je čas, da se potopite v kaj drugega, kot da se ne zadržujete v svojih preteklih odnosih, saj vam pomaga videti prihodnost z bivšim sodelovanjem ali brez njega. Pogosto dobim stranke, ki bodo rekle: Moji prijatelji mi govorijo, naj grem ven, se zabavam ali grem na zmenek. In vedno me vprašajo, naj? In moj odgovor je vprašanje, kdo ste pripravljeni to storiti? Naredite to le, če želite in če se počutite pripravljeni. Nikoli ne hodi samo zato, ker ti nekdo reče, naj greš. Dati si moraš primeren čas za žalovanje.

Anna:
Res resno govorim o tem. Mislim, izguba je pomembna stvar. Tega ne morete kar tako očistiti pod preprogo. Torej, kdo vam reče, da gremo naprej, še posebej, če je šest mesecev ali manj po razhodu, nekako nahrani kup bikov. Prav?

Chris:
Ja.

Anna:
Ja. Mislim, tesnoba vas lahko pusti resnično ranljive. Torej, za razmislek si morate vzeti čas. In še posebej grobo je, če imate kronično duševno bolezen ali imate težave z duševnim zdravjem. Ker se travmatični stres zaradi razpada lahko počuti presenetljivo ali celo izčrpavajoče. Ne morem vam povedati o številu strank, ki jih imam, ki imajo nekakšno anksiozno motnjo ali trpijo za depresijo. Najbolje je, če resnično dobite strokovno podporo za reševanje svojih težav z duševnim zdravjem, da preprečite, da bi travmatični ali trajni travmatični stres in vaša anksiozna motnja prevzeli vaše življenje.

Anna:
Tudi če prej niste bili diagnosticirani, mislim, da imate kronično duševno bolezen, je še vedno popolnoma mogoče in popolnoma veljavno, da se po razhodu počutite tesnobno in žalostno. Resnično se mi zdi pravi čas, da poiščem pomoč pri terapevtu ali svetovalcu. Zame zbiranje podpornih virov okoli vas, razumevanje, kakšno je vaše življenje zunaj odnosa. In iskreno, vadite hvaležnost. Kajti, ko greš skozi prekinitev, imaš te izjemne občutke izgube in bolečine v srcu. Zahvaljujoč vsem stresnim hormonom in znanosti o tesnobi boste imeli tunelski vid in videli boste le negativnost dogajanja v vaši situaciji.

Anna:
Pomaga ... Vem, da se sliši nekako hipijevsko, ampak namesto da bi se osredotočili na razhod ali tesnobo izkušnje, svojo energijo preusmerite v to, da cenite, kar imate. To je ena največjih stvari. Tudi če je majhen, kajne? Tako kot hrana sem tudi danes pojedla res dober burger. Ali zame, danes sem imel res dober veganski piškot, za katerega nisem mislil, da bi ga sploh okusil. Mislil sem, da bo imel okus po kakcu in je bil pravzaprav zelo okusen. Torej, danes sem hvaležen za to. Juhu.

Chris:
Res?

Anna:
Ja. Mislil sem, da bi bilo res grozno.

Chris:
Vse, na kar se spomnim, ko ste rekli, da je bila hvaležnost, ste že kdaj videli ... Vem, da se ukvarjate s kakšno anime. Prav? Nekaj ​​anime, kajne?

Anna:
Da. Da.

Chris:
Ste že kdaj videli anime Hunter X Hunter?

Anna:
Da.

Chris:
10.000 udarcev hvaležnosti? Obužujem to. To je kot moja najljubša stvar doslej.

Anna:
Poglej nas-

Chris:
To bom ves čas gledal. Na to me spominja.

Anna:
Vsak, ki gleda ta video ali posluša podcast ja, si morate ogledati to anime.

Chris:
Ja, tu si. To je ... Ampak ja. Mislim, edino, kar mislim dodati, je, da imam velikokrat ljudi, ki jih premaga tesnoba, velike težave s strukturo. In včasih je malo strukture dobro. Velikokrat boste torej videli Ano ali jaz, ki priporoča to stvar, ki ji pravimo sveta trojica, to je zdravje, bogastvo, odnosi. In poskušam narediti nekaj, da bi kar najbolje dosegel ta področja vašega življenja. To samo po sebi lahko samo, če dobimo nekaj zagona in spravimo snežno kepo po hribu, poleg 10.000 zahvalnih udarcev na dan. Poleg vseh drugih lepih stvari, virov za čustveno podporo in vseh stvari, ki jih je govorila Anna. Mislim, da je to kar dobro. Mislim, če hočeš več, hej kaj? Anna je na voljo za treniranje.

Anna:
Jaz sem. No, pravzaprav ne ta teden in naslednji teden, ker sem že sit.

Chris:
Ja, oprosti.

Anna:
Oprosti.

Chris:
Toda čez nekaj tednov.

Anna:
Ja, čez nekaj tednov. Na voljo imam tretji teden v marcu in četrti teden v marcu.

Chris:
Bum. Izvolite. Prijavite se.

Anna:
Zelo se bomo zabavali. Kaj se konča ... Res je zanimivo, ne vem, kaj se zgodi pri ljudeh, ki jih treniraš, ali s Tylerjem, toda pogosto se zdi, da se moja seja začne z veliko solzami in žalostjo. In potem se iz kakršnega koli razloga na koncu smejimo. Ne vem, kaj se dogaja. Mogoče s svojimi strankami doživljam tobogan čustev.

Chris:
Ko bi treniral, nihče nikoli ne bi jokal pred menoj, nikoli.

Anna:
Kaj?

Chris:
Ne vem, zakaj, mislim, da zato, ker sem fant. Mislim, da zato

Anna:
Mislite?

Chris:
... se bojijo. Ja, mislim ... Moški so bili veliko bolj odprti kot ženske, mislim. In mislim, da zato, ker so varovani in je nekatere vidike odnosov lahko nekoliko neprijetno razkriti. In verjetno se jim le zdi bolj prijetno.

Anna:
Mislim, da iskreno oddajam vibracije starejše sestre ali mame.

Chris:
Mislim, da gre bolj za starejšo sestro. Nekdo, za katerega veste, da bo ves čas na vašem vogalu, vas vzel pod okrilje, vas zaščitil in vam dal rezultate.

Anna:
Ja. V tvojem imenu bom brcnil rit.

Chris:
Izvolite.

Anna:
Nekoga ne bom dobesedno zažgal, vendar se bom po svojih najboljših močeh potrudil, da nekoga miselno zamislim za vas.

Chris:
Tu ste. Prav. Anna je najboljša.

Anna:
Ti si tudi. Zato smo prijatelji.

Chris:
Obožujem te poddaje z vami.

Anna:
Kajne

Chris:
Tako zanimivo je.

Anna:
Tudi meni so všeč. Rad jih imam.

Chris:
Tistega, ki smo ga dobili, in na YouTubu ne dobijo toliko ogledov, samo zaradi narave. Ljudje v YouTubu imajo radi 10, 15-minutne videoposnetke. Toda v podcastu dobijo na tisoče poslušanj, ljudje se samo sprehajajo.

Anna:
Res?

Chris:
Ja. Ne vem, če sem ti to povedal.

Anna:
O moj bog, ne, nisem vedel.

Chris:
Ja, ja. Ljudje te ves čas poslušajo, Anna.

Anna:
O moj bog.

Chris:
Ampak kul je tisti podcast, ki smo ga naredili zaradi jeze in kaj storiti, če je vaš bivši jezen na vas.

Anna:
Agresija?

Chris:
Ja. To je bila res dobra epizoda. Spomnim se, da sem pomislil: Ta epizoda gre res dobro. Spomnim se, da sem prejel povratne informacije od ljudi v skupini Facebook in so nato ljudje v komentarjih v YouTubu ali komentarjih na spletnem mestu govorili: Wow, tega nisem še nikoli slišal. In nekako sem vznemiril to epizodo na enak način. Torej, upam, da se tudi tu zgodi isto.

Anna:
Kakorkoli, ponujamo resnično vsebino, ki je koristna.

Chris:
To je res.

Anna:
Ne rečemo samo: Tako ravnate s svojo tesnobo. Govorimo o njeni znanosti in lastnih izkušnjah z njo.

Chris:
Ja. In tudi, vsake toliko časa se umaknem s poti in začnem govoriti o animeju ali World of Warcraft ali smešnih stvareh.

Anna:
A stvar je v tem, da grem tja s tabo.

Chris:
Vem. Včasih ste vi tisti, ki me vodite po zabludeni poti.

Anna:
Vem. V redu, zdaj, ko se že pogovarjamo, smo malo odklonili temo, vendar moram vam povedati, ne vem, kaj je, toda v zadnjem času vidim veliko TikTokov, ki kažejo, da res privlačna.

Chris:
Ste že slišali za ... Giles je privlačen moški. Mislim, naravnost sem, ampak Giles je ...

Anna:
Ampak mislim, ko prvič gledaš Buffy, ko si veliko mlajši, ne ... mislim-

Chris:
No, ne gledate ga tako.

Anna:
Prav. Ne gledate ga tako. Ampak zdaj-

Chris:
Razen, da ga je imel Willow rad. Vedno se je zaljubila vanj. Ona je gej, zaljubila se je vanj. Povem ti, človek.

Anna:
Ampak odkrito, zdaj, ko sem starejši, sem gledal še neko Buffy in zaradi teh TikToksov sem bil, Oh, moj bog, Giles je bil super vroč. Zakaj je nisem nikoli videl? O moj bog.

Chris:
To je zato, ker je bil tam Spike. Poslušal sem intervju Jamesa Marstersa, rekel je ... Ampak, ali ste že slišali za polemiko in vse z Joshom Whedonom ...

Anna:
Kateri? Oh, ja. V resnici ni feminist in samo vse te stvari.

Chris:
Oh, to sem že vedela. Ampak res mi je všeč ... Še vedno ne moreš vzeti moje ljubezni do Buffy. Držim se tega.

Anna:
Ja. Mislim, vedno bom ljubila Buffy in Angela ter Firefly.

Chris:
Kresnica je najboljša. Vedno sem mislil na tisto sceno, kjer Giles ... ne vem, če se spomniš, ampak on poje. To je prizor četrte sezone. Na kitari poje Behind Blue Eyes ali pa se ne spomnim imena pesmi. Ampak to je bil prizor, v katerem sem bil, človek, Giles je precej prisrčen. Precej čudovit je.

Anna:
Prav. Všeč mi je. Moral je biti privlačen. Ampak zdaj, pri svojih 46 letih, gledam nanj, kot da se Giles res dogaja.

Chris:
No, mislim, da ga je odlikoval britanski igralec, ki je sam po sebi precej dober. Ampak vedno bom ljubitelj Spikea, ne glede na vse.

Anna:
Spike je moj najljubši. Ja.

Chris:
Moja najljubša scena Spike je tista, kjer poskuša ugotoviti, kako ... Mimogrede, spojlerji. Poskuša ugotoviti, kako zadeti Buffy in uporablja ta maneken. Vadi na manekenki in se jezi na manekenko ter jo brcne. Preprosto vzdihne, vzame ga nazaj in začne znova. To je moja najljubša scena Spike doslej. Ker je preprosto nor.

Anna:
Je. Oh, Spike, bil je moj najljubši.

Chris:
Kakorkoli, poglejte, kaj ste mi storili. Sram naj te bo. Veste, kaj ste počeli tudi vi.

Anna:
Kaj? Ja, sem. Vedela sem.

Chris:
Zdaj pokličimo treniranje.

Anna:
Oh

Chris:
Če želite trenirati z Anno ...

Anna:
Treniraj z mano. Tako se bomo zabavali. In lahko tudi jokate z mano, v redu je.

Chris:
To je varen prostor. Poglejte v spodnji opis, tam bomo našli povezavo, da boste lahko nekako gledali… Sem sestavil precej kul video predstavitev trenerske ekipe in poverilnic ter kaj lahko naredimo za vas. In naredili smo, da je videti vse v redu in čudovito. Seveda, ko mislim na sebe, mislim na svojega urejevalnika videoposnetkov, ker niti ne vem, kako kaj urediti.

Anna:
Tako smešen si.

Chris:
In zakričite Johanu, ki je naš video urednik. Pravkar se je zaročil.

Anna:
Kaj? Čestitam, Johan.

Chris:
Dobro zanj. Ja. Johan, ja.

Anna:
Kdaj je njegova poroka?

Chris:
25. septembra, ki je rojstni dan moje žene. In rekel sem: O moj bog, tako naj bi bilo.

Anna:
Na Filipinih je, kajne?

Chris:
Ja, Filipino, ja. In tudi njegova dekleta iz Filipina, mislim, da sta zaročena zdaj.

Anna:
Bo-

Chris:
Živeli so na različnih otokih.

Anna:
Kaj res? Na katerem otoku je živel? Ali veš?

Chris:
Nimam pojma. Brez pojma. Pokaže, koliko-

Anna:
No, obstaja približno 7000 otokov.

Chris:
Ja. Hvala, ker ste me izvlekli iz tega. A očitno je šel tja, da bi jo zaprosil. A vedno sem ga nekako pritiskal. Bil sem, hej, jo boš zaprosil? Rekel mi je, da imam prstan. In pokazal mi je prstan. In sem bil kot, No, prosite jo. Je kot, čakam na pravi trenutek. Končno je to storil.

Anna:
To je tako lepo. Poglej se, združuj ljudi.

Chris:
Zame je tudi strašljivo, sovražim, da to povem o sebi, ampak všeč mi je, o sranje, zdaj ga moram podpirati. Izplačujem mu plačo. Torej, resnično moram, da ta stvar v YouTubu deluje.

Anna:
Kaj se zgodi, ko imata otroka?

Chris:
Ja, no, [jabolčnik 00:49:51] klan.

Anna:
Ja, tu si.

Chris:
To je moj način, da dobim brezplačen urejevalnik videov. Všeč nam je, Hej, posvojili vas bomo, živite z nami.

Anna:
To bi bilo super.

Chris:
Ja, ampak čestitke Johan, naš video urednik.

Anna:
Da, čestitke.

Chris:
Če ne veste, je on tisti, ki je delal vse nove super sličice, delal je resnično čudovite ... Karkoli, kar dobro izgleda na našem kanalu, nisem jaz. Če želite videti, kakšno je bilo moje urejanje v YouTubu, se vrnite na prvi videoposnetek, ki sem ga kdajkoli posnel in vam bo pokazal obseg mojih sposobnosti urejanja. To je grozno.

Anna:
O moj bog. Ampak to je toliko boljše od mene. Sploh ne bi vedel. To bi bil samo en neprekinjen prevzem, za katerega upam, da bo v redu.

Chris:
Bilo je.

Anna:
Je bilo to kar je bilo?

Chris:
Bilo je. Všeč mi je bilo ... Ja, moral bi ga gledati. Smešno je. Bil sem, v redu, oblekel se bom, v obleki moram biti. Tako neumno je.

ne zaupaj b v apt 23

Anna:
Moram biti v obleki.

Chris:
Ja. In nasvet je zastarel. Torej, jaz sem kot ... Včeraj sem poslušal nekatere stare, ker sem prenavljal nekatere zakulisne nastavitve SEO. In bil sem kot, bog, to je grozno. To je narobe, to je narobe, to je narobe.

Anna:
Prepričan sem, da je bilo v redu.

Chris:
Ne, ne, noben nasvet ni bil tako minimalen, da ga ni bilo ... Ampak vseeno. Samo ...

Anna:
Ja, v redu si.

Chris:
Ja. Kakor koli že, če želite trenirati z Anno, poglejte v spodnji opis.

Anna:
Ja, treniraj z mano. Všeč mi je treniranje. Rad se pogovarjam z ljudmi. Ker veste, toliko časa preživim kot človeški kalkulator, da imam rad treniranje. Samo spet se počutim kot človek.

Chris:
No, tu ste. Anna nam je pravkar priznala, da je robot, AI.

Anna:
Ja, ne dovolite mi, da ostanem robot celo življenje. Prosim, trenirajte z mano. Reši me.

Chris:
Izvolite. Preprosto poglejte v spodnji opis, če to želite. Če poslušate ta podcast, pojdite na trenersko stran na spletni strani, Ex-Boyfriend Recovery ali Ex-Girlfriend Recovery, če ste moški, ki posluša vidik tesnobe.

Anna:
Da. Še vedno se bomo zelo zabavali, moški ali ženske.

Chris:
In tudi vi lahko jokate, če ste moški. Ne skrbite. Anna je v redu.

Anna:
Veš kaj? Danes me je med najino sejo kričal en moški.

Chris:
Ni šans.

Anna:
Da.

Chris:
Kaj za vraga je narobe? Zakaj ne bodo jokali z mano?

Anna:
Mislim, da samo ... ne vem. Mogoče mi gre v jok. No, mislim, razpadi so res težki. Kako ne moreš jokati?

Chris:
Ja, mislim da. Mogoče izpustim tisto vibrijo, nehaj jokati, bomo ...

Anna:
Nehajte jokati, nobenega joka!

Chris:
Ja, vaja narednik, kajne.

Anna:
Nič več solz! Nobena za vas!

Chris:
Ja.

Anna:
Ne, jaz sem kot, v redu je, če hočeš jokati.

Chris:
Ja. Ker ta smer ni na poti, hvala, ker ste vse to poslušali, in prihodnji teden se bomo vrnili. Ali imamo idejo, o čem se pogovarjamo prihodnji teden, ali jo bomo le spet krili?

Anna:
Ne. Mislim, saj veste, kako se mi ne ljubi krilati. Moram razmisliti o tem. O čem se želiš pogovarjati?

Chris:
No, veste, ta članek sem pisal o tem, ali je vaš bivši še vedno mar za vas? Ampak to je tako splošno in tako je ... Toda moj um je tako osredotočen na to. Torej, nekaj na tem področju, s katerim bi verjetno imel kakšno pripravo.

Anna:
Takšno vprašanje me zelo pogosto. Kot, kako naj vem, da mu je še vedno mar zame?

Chris:
Ja.

Anna:
Znaki in signali zanj. Poslušam in-

Chris:
Ja, bil sem ...

Anna:
Ja.

Chris:
Poskušal sem ga povezati s Carlom Jungom, psihoanalitikom.

Anna:
[Uni 00:53:10] in podobno, ja.

Chris:
Ja. Mogoče nekaj v zvezi s tem, da lahko ... Razmišljam samo v redu, kaj mi bo prineslo videoposnetek v YouTubu, ki bi ga lahko prilepil v članek, da bo videti res dobro? To verjetno ni osnova uspešne teme.

Anna:
Mislim, želite, da je vsa vaša vsebina skladna na vseh platformah. Torej, razumem.

Chris:
Želim si, da bi bilo videti dobro in želim, da bi bilo čim bolj kakovostno. In vem, da kakovost prihaja z vami.

Anna:
In ti. Skupaj ustvarjamo kakovost.

Chris:
Ja, ja.

Anna:
Ja.

Chris:
No, v bistvu, pojdite naslednji teden in izvedeli bomo, kaj se bo zgodilo.

Anna:
Imeli se bomo o čem pogovarjati, bo v redu.

Chris:
Ugotovili bomo, fantje.

Anna:
Ja.

Chris:
V redu.

Anna:
V redu. Hvala fantje.